YOUR INFO

Sunday 24 February 2013

انبیا ء علیہم السلام کی دعایئں ۔

0 comments

ابراہیم علیہ السلام کی خاص دعا
رَبِّ هَبْ لِى مِنَ ٱلصَّٰلِحِينَ
اے میرے رب! مجھے ایک صالح (لڑکا) عطا کر
(سورۃ الصافات ،آیت 100)
موسی علیہ السلام کی خاص دعا
رَبِّ ٱشْرَحْ لِى صَدْرِى ﴿25﴾ وَيَسِّرْ لِىٓ أَمْرِى ﴿26﴾ وَٱحْلُلْ عُقْدَةًۭ مِّن لِّسَانِى ﴿27﴾ يَفْقَهُوا۟ قَوْلِى ﴿28﴾
اے میرے رب میرا سینہ کھول دے اے میرے رب میرا سینہ کھول دے اور میری زبان سے گرہ کھول دے کہ میری بات سمجھ لیں
(سورۃ طہ،آیت 25تا28)
یوسف علیہ السلام کی خاص دعا
فَاطِرَ ٱلسَّمَٰوَٰتِ وَٱلْأَرْضِ أَنتَ وَلِىِّۦ فِى ٱلدُّنْيَا وَٱلْءَاخِرَةِ ۖ تَوَفَّنِى مُسْلِمًۭا وَأَلْحِقْنِى بِٱلصَّٰلِحِينَ
اے آسمانو ں اور زمین کے بنانے والے! دنیا اور آخرت میں تو ہی میرا کارساز ہے تو مجھے اسلام پر موت دے اور مجھے نیک بختوں میں شامل کر دے
(سورۃ یوسف،آیت 101)
آدم علیہ السلام کی خاص دعا
رَبَّنَا ظَلَمْنَآ أَنفُسَنَا وَإِن لَّمْ تَغْفِرْ لَنَا وَتَرْحَمْنَا لَنَكُونَنَّ مِنَ ٱلْخَٰسِرِينَ
اے رب ہمارے ہم نے اپنی جانوں پر ظلم کیا اور اگر تو ہمیں نہ بخشے گا اور ہم پر رحم نہ کرے گا تو ہم ضرور تباہ ہوجائیں گے
(سورۃ الاعراف ،آیت 23)
زکریا علیہ السلام کی خاص دعا
رَبِّ هَبْ لِي مِن لَّدُنكَ ذُرِّيَّةً طَيِّبَةً ۖ إِنَّكَ سَمِيعُ الدُّعَاءِ
اے میرے رب ،مجھے اپنی قدرت خاص سے پاکیزہ (نیک) اولاد عطا فرمائیے بے شک آپ ہی ہر ایک کی دعا سننے والے ہیں
(سورۃ آل عمران ،آیت38)
یونس علیہ السلام کی خاص دعا
أَن لَّآ إِلَٰهَ إِلَّآ أَنتَ سُبْحَٰنَكَ إِنِّى كُنتُ مِنَ ٱلظَّٰلِمِينَ
کہ تیرے سوا کوئی معبود نہیں ہے تو پاک ہے بے شک میں ظالموں میں سے تھا
(سورۃ الانبیاء،آیت 87)

0 comments:

آپ بھی اپنا تبصرہ تحریر کریں

اہم اطلاع :- غیر متعلق,غیر اخلاقی اور ذاتیات پر مبنی تبصرہ سے پرہیز کیجئے, مصنف ایسا تبصرہ حذف کرنے کا حق رکھتا ہے نیز مصنف کا مبصر کی رائے سے متفق ہونا ضروری نہیں۔

اگر آپ کے کمپوٹر میں اردو کی بورڈ انسٹال نہیں ہے تو اردو میں تبصرہ کرنے کے لیے ذیل کے اردو ایڈیٹر میں تبصرہ لکھ کر اسے تبصروں کے خانے میں کاپی پیسٹ کرکے شائع کردیں۔